Min side/app
- september legger vi ned det gamle bestillingsskjemaet til fordel for lansering av «min side» på nettsidene våre. I tillegg tilbyr vi nå brukervennlig kunde-app der man enkelt kan bestille kraftfôr og andre varer og se info om kornlevering og bestillingshistorikk.
For å komme i gang må du ringe oss 72487550 eller sende mail til post@orkla.norgesfor.no slik at vi får klargjort kundekontoen din for appen. Etter denne raske avklaringen går du inn på https://minside.norgesfor.no/orkla-kornsilo-og-molne/minside/login og plotter inn mail og lager passord.
Gå inn på Appstore for Apple eller Play for Android og last ned appen «Strand Norgesfôr». Navnet kommer fra Strand Unikorn som er en del av Norgesfôr-kjeden og har utviklet appen.
Menyen og tilgang på info på «min side» og appen er identisk.
Husk at det tar litt tid etter kornlevering før tallene er synlige i appen.
Lykke til med det nye bestillingsrutinen, og vi håper du benytter deg av den praktiske og effektive appen vår!
Oppdatert